Szkolenia Handlowe

SALES NEGOTIATIOR
studium twardych negocjacji

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Jak rozpoznać blef, manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Jak znacząco poprawić wyniki dzięki taktykom negocjacyjnym?
Jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach?

Szkolenia z negocjacji są jednymi z najpopularniejszych na polskim rynku. Większość firm szkoleniowych  oferuje jednak wyłącznie szkolenia z negocjacji rzeczowych, opartych na zasadach, tzw.  model harwardzki. Nie rezygnując z takiego podejścia należy zauważyć, że największą trudność negocjatorom sprawiają negocjacje twarde. Doświadczają w nich manipulacji, agresji, taktyk dalekich od idei fair play. Program naszych warsztatów „SALES NEGOTIATIOR – Studium twardych negocjacji” kładzie nacisk na umiejętność stosowania i radzenia sobie z twardym stylem negocjowania. Dzięki  doświadczeniu w twardych negocjacjach potrafimy nauczyć uczestników jak się przed nim bronić.

Warsztaty „SALES NEGOTIATIOR – Studium twardych negocjacji” od kilku lat cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród kupców, sprzedawców, managerów międzynarodowych korporacji. Każdego roku, w  kilkunastu edycjach szkolenia bierze udział kilkuset uczestników, niezmiennie zwracających  uwagę na użyteczność prezentowanych technik. Zastosowanie zaledwie kilku z nich skutkuje w krótkim czasie odzyskaniem inwestycji w szkolenie.

 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

  • Wzrost zysków i ograniczenie kosztów dzięki lepszym wynikom negocjacji
  • Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku i pozycji firmy wobec partnerów biznesowych
  • Zmniejszenie stresu i większa satysfakcja osób prowadzących negocjacje
  • Wzrost efektywności biznesowej we współpracy z kluczowymi partnerami

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Poznane i wzmocnienie kluczowych cech i zachowań negocjatora
  • Wzmocnienie pewności siebie w obszarze negocjacji
  • Zrozumienie przyczyn trudnych emocji i nauka radzenia sobie z nimi
  • Nauka przygotowania negocjacji w oparciu metody Rogera Dawsona
  • Nauka zarządzania kontekstem negocjacji – czasem i przestrzenią
  • Nauka wywierania wpływu poprzez reguły i taktyki negocjacyjne
  • Poznanie pięciu stylów negocjacyjnych i diagnoza własnych preferencji
  • Nauka efektywnego przeprowadzania rozmów negocjacyjnych
  • Nauka rozpoznawania blefu i manipulacji, czytania i kontrolowania mowy ciała
  • Przygotowanie skutecznych strategii na najbliższe negocjacje
Cel i korzyści

1. WPROWADZENIE:
– Program i cele indywidualne
– Autoanaliza kompetencji negocjacyjnych

2. ROLA, CECHY I ZACHOWANIA NEGOCJATORA:
– Ćwiczenie wprowadzające
– Prawa negocjatora
– Kontekst twardych negocjacji wg Jima Campa

3. PRZYGOTOWANIE NEGOCJACJI:
– Zasady przygotowania negocjacji
– Batna, Watna, Zopa, 3 poziomy kluczowego warunku
– Kontekst – czas, miejsce, skład zespołu negocjacyjnego

4. PROWADZENIE ROZMÓW:
– Przygotowanie argumentacji i strategii
– Zasady prowadzenia negocjacji wg Rogera Dawsona
– Błędy w prowadzeniu rozmów

5. REGUŁY I TAKTYKI WYWIERANIA WPŁYWU:
– Reguły Roberta Cialdiniego w praktyce
– Taktyki początkowe, środkowe i końcowe
– Przygotowanie strategii z uwzględnieniem taktyk

6. PODSUMOWANIE:
– Pytania
– Indywidualny Plan Rozwojowy

Cel i korzyści

Marcin Rogowski

Coach, trener, zawodowy negocjator. Od ponad 20 lat jego życie zawodowe związane jest z zarządzaniem i negocjacjami. Menadżerskie szlify zdobywał w latach 1992-1997 w korporacjach zachodnich FMCG między innymi w Coty Polska Benckiser Group ), a następnie tworząc i rozwijając jedną z największych europejskich central materiałów dekoracyjnych private label. W latach 2004 – 2008 roku otrzymał kilka prestiżowych wyróżnień w tym Gazele Biznesu oraz nagrodę Wojewody Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. W tym czasie prowadził negocjacje handlowe z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami handlowymi DIY w Europie Zachodniej, krajach byłego ZSRR oraz Chinach. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz 15 letnie doświadczenie w negocjacjach międzykulturowych i zarządzaniu firmą. Jest stałym konsultantem, jako konsultant działów sprzedaży i głównym trenerem wielu firm – liderów w swoich branżach takich jak Accor czy InPost. Jest aktywnym blogerem i publicysta . Jako redaktor naczelny prowadzi największy serwis o sprzedaży w Polsce www.biznesmusisprzedawac.pl Publikuje między innymi w miesięczniku Benefit, oraz na Onet.pl i Forbes.pl.

Cel i korzyści

Szkolenie będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach, połączonym z warsztatami. Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne techniki, umożliwiające uczestnikom szkolenia nabycie i utrwalenie nowych wiadomości. Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań zaczerpniętych z bogatej praktyki zawodowej trenera.

Harmonogram szkolenia:
    8:00 – 9:30 – zajęcia
9:30 – 9:45 – przerwa
 .9:45 – 11:15 – zajęcia
11:15 – 11:30 – przerwa
11:30 –13:00  – zajęcia
13:00 – 13:15 – przerwa
13:15 – 15:30 – zajęcia
15:30 – zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 12 października 2018r.


Hotel Scandic Wrocław****
ul. Piłsudskiego 49-57
50-032 Wrocław
INWESTYCJA W SZKOLENIE: 590 zł + 23%  VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / in-room lunch

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy