Szkolenia Handlowe

Teleselling INTRO
Najskuteczniejsze techniki nieagresywnej sprzedaży przez telefon

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Pozyskiwanie klientów przez telefon stanowi najszybszy i najtańszy sposób nawiązywania kontaktu w sprzedaży. Umiejętność telefonowania do klientów to najbardziej pożądana cecha osoby odpowiedzialnej za sprzedaż. Badania dotyczące skuteczności telesprzedaży w Polsce pokazują jednak, że większość klientów ma negatywne nastawienie do telesprzedawców. Większość z nich bowiem stosuje wyłącznie tandetne i nachalne triki. Z kolei, opór klientów wpływa negatywnie na motywacje i nastawienie samych sprzedawców, którzy już na samą myśl o tym sposobie pozyskiwania klientów odczuwają zniechęcenie.

 

Korzyści ze szkolenia:
  • Wzrost skuteczności prowadzenia rozmów handlowych przez telefon.
  • Wzrost umiejętności prowadzenia angażujących rozmów przez telefon.
  • Poprawa kompetencji w zakresie komunikacji telefonicznej z klientem.
  • Zwiększenie skuteczności otwierania telefonicznych rozmów handlowych.
  • Wzrost responsywności na faktyczne potrzeby klienta.
  • Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta.
  • Wzrost umiejętności skutecznego zamykania sprzedaży.
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych.
  • Proaktywna postawa i zwiększona motywacja w realizacji codziennych zadań.
Cel i korzyści

1.Wprowadzenie. Model NASM™ –  Sprzedaż agresywna i nieagresywna. Wartości sprzedaży NASM™. Paradygmat relacji. Rozmowa w modelu NASM™.

2. Nowoczesny proces sprzedaży– Kluczowe kompetencje sprzedażowe. Planowanie rozmowy handlowej. Efektywny lejek sprzedaży. Najważniejsze aktywności sprzedażowe. Grupa docelowa. Segmentacja klientów. Decydenci.

3. Skuteczna rozmowa sprzedażowa – Etapy rozmowy sprzedażowej. Otwarcie rozmowy – wzbudzanie zainteresowania. Łamanie schematu. Praca z „bramkarzem”.

4. Sondowanie potrzeb – Dlaczego klienci kupują. Odkrywanie potrzeb ukrytych. Stanowisko, a interes. Słuchanie empatyczne. Lejek pytań. Bufor. Parafraza.

5. Prezentowanie rozwiązań – USP – Model PCK – Schemat prezentacji rozwiązań – potrzeba – cecha – korzyść.

6. Pokonywanie obiekcji – Typowe obiekcje i zastrzeżenia. Techniki pracy z obiekcjami – ujawnienie, uprzedzanie, unik, bumerang, sekwencja pytań, zaprzeczenie pośrednie, trzecia strona.

7. Finalizowanie – Sygnały zakupu. Wybrane techniki finalizowania – zamknięcie próbne, presupozycja, co by było gdyby, zamknięcie warunkowe.

8. Podsumowanie – Aktywny trening, pytania, rozdanie certyfikatów.

Cel i korzyści

Marcin Rogowski

Coach, trener, zawodowy negocjator. Od ponad 20 lat jego życie zawodowe związane jest z zarządzaniem i negocjacjami. Menadżerskie szlify zdobywał w latach 1992-1997 w korporacjach zachodnich FMCG między innymi w Coty Polska Benckiser Group ), a następnie tworząc i rozwijając jedną z największych europejskich central materiałów dekoracyjnych private label. W latach 2004 – 2008 roku otrzymał kilka prestiżowych wyróżnień w tym Gazele Biznesu oraz nagrodę Wojewody Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. W tym czasie prowadził negocjacje handlowe z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami handlowymi DIY w Europie Zachodniej, krajach byłego ZSRR oraz Chinach. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz 15 letnie doświadczenie w negocjacjach międzykulturowych i zarządzaniu firmą. Jest stałym konsultantem, jako konsultant działów sprzedaży i głównym trenerem wielu firm – liderów w swoich branżach takich jak Accor czy InPost. Jest aktywnym blogerem i publicysta . Jako redaktor naczelny prowadzi największy serwis o sprzedaży w Polsce www.biznesmusisprzedawac.pl Publikuje między innymi w miesięczniku Benefit, oraz na Onet.pl i Forbes.pl.

Cel i korzyści

Teleselling INTRO uczy w warsztatowy, interaktywny sposób przygotowania do rozmowy z klientem, przyciągania uwagi rozmówcy, analizowania potrzeb i prezentowania rozwiązań, radzenia sobie z obiekcjami oraz pomyślnego finalizowania sprzedaży.

 

Harmonogram szkolenia:
 .  8:00 – 9:30 – zajęcia
9:30 – 9:45 – przerwa
9:45 – 11:15 – zajęcia
11:15 – 11:30 – przerwa
11:30 – 13:00  – zajęcia
13:00 – 13:15 – przerwa
13:15 – 15:30 – zajęcia
15:30 – zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 20 listopada 2018r.


Courtyard by Marriott**** Katowice City Center
ul. Uniwersytecka 13
40-007 Katowice
INWESTYCJA W SZKOLENIE: 590 zł + 23%  VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / in-room lunch
• miejsce parkingowe

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy