Body Language & Microexpressions
Kontroluj każdą sytuację
dzięki czytaniu mowy ciała

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Jak szybko rozpoznawać blef?
Jak kontrolować własne sygnały niewerbalne?
Jak usłyszeć to co nigdy nie zostało głośno wypowiedziane?

Rozwijanie umiejętności analizowania mowy ciała to jedno z najważniejszych zadań osób prowadzących negocjacje, mediacje, podejmujących istotne biznesowe decyzje. Niewprawiona osoba  nie jest w stanie podołać temu zadaniu, potrafi jedynie rejestrować,  często mylne, ogólne wrażenie. Odczytywanie prawdziwych intencji adwersarza może się przyda także w trudnych życiowych sytuacjach, konfliktach, sprawach sądowych, niebezpiecznych i nieoczekiwanych przypadkach. Czytanie mowy ciała pozwala odzyskać kontrolę nad sytuacją, urealnia relację, zabezpiecza przed wykorzystaniem, zmanipulowaniem.

Ważnym elementem szkolenia jest czytanie mikroekspresji. Odkryte w 1966 roku przez Haggarda and Isaacsa mimowolne skurcze mięśni twarzy (mikroekspresje) stały się podstawą pracy śledczej większości  agencji rządowych, służb prewencyjnych, ale także ważnym elementem warsztatu najlepszych negocjatorów prawników czy polityków. Dr Paul Ekman, amerykański badacz emocji spopularyzował i rozwinął te badania.

Szkolenie szczególnie polecamy:

  • Negocjatorom, sprzedawcom, kupcom, pośrednikom
  • Osobom zajmującym eksponowane stanowiska
  • Prawnikom, politykom, detektywom
  • Przedsiębiorcom

Korzyści dla uczestnika:

  • Wzmocnienie pewności siebie w obszarze prowadzenia rozmów
  • Nauka umiejętności rozpoznawania mowy ciała na podstawie gestów, postawy, mimiki adwersarza
  • Nauka rozpoznawania prawdziwych emocji i blefu, na podstawie mikroekspresji twarzy
  • Nauka kontrolowania własnych emocji w trakcie negocjacji, oraz nieokazywania prawdziwych uczuć
  • Nauka wpływania na emocje adwersarza poprzez własną postawę, gesty i ton głosu

 

 

Cel i korzyści

Wprowadzenie.
Prezentacja celów i programu szkolenia. Cele indywidualne. Autoanaliza kompetencji przed szkoleniem.

Proksemika – wpływ przestrzeni na emocje.
Zarządzanie miejscem prowadzenia rozmów. Wpływ odległości na emocje adwersarzy. Techniki wpływania na przebieg rozmów, poprzez zmianę kontekstu.

Kinezyka – gestykulacja i postawa.
Sygnały niewerbalne ujawniające prawdziwe emocje. Praktyczne techniki ograniczania komunikacji niewerbalnej. Manipulacje niewerbalne – jak sobie z nimi radzić?

Mikroekspresje i mimika.
Rozpoznawanie blefu. Rozpoznawanie blefu poprzez mikroekspresje. Trening rozpoznawania mikroekspresji na podstawie zdjęć uczestników.

Haptyka – siła dotyku.
Techniki dominowania poprzez dotyk. Zarządzanie własnymi emocjami podczas próby zdominowania. Sposoby unikania dominacji i obniżenia pewności siebie adwersarza.

Podsumowanie.
Sesja pytań. Post test. Rozdanie certyfikatów. Ustalenie zadań follow-up.

Cel i korzyści
MARCIN ROGOWSKI

BIZNESOWE TŁO

W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w czołowych zachodnich korporacjach branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe na rynkach międzynarodowych o wartości kilkuset mln euro.   Posiada ponad dwudziestoletnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie
w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Gazele Biznesu, Nagroda Marszałka Województwa Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Marcin od 2010 roku wspiera doradczo zarządy średnich i dużych firm w kreowaniu i implementacji strategii sprzedażowych, zarządczych, a także szkoleniowych.

DOŚWIADCZENIE BIZNESOWE

Marcin ukończył kilka najbardziej liczących się polskich i międzynarodowych szkół trenerskich. Prowadził duże projekty rozwojowe dla największych międzynarodowych i polskich korporacji, między innymi Allianz, Accor, Eurocash, Macro, Santander, Lotos. Współpracuje
z największymi  firmami szkoleniowymi w Polsce, jest autoryzowanym trenerem Corporate Coach
U (USA) i Brian Tracy International. Występuje  na najważniejszych konferencjach branżowych u boku takich ekspertów jak Brian Tracy, Robert Cialdini, Kevin Hogan, Richard Denny. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i płodnym publicystą. Publikuje stale między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Cel i korzyści

Szkolenie prowadzone jest w minimum 50% metodami warsztatowymi. Dzięki ćwiczeniom uczestnik poznaje swoje zasoby oraz ograniczenia w obszarze szkolenia. Otrzymuje indywidualny feedback trenera oraz planuje konkretne działania rozwojowe. Praktyczny podręcznik oraz dodatkowe materiały, testy i ćwiczenia, uczestnik może wykorzystać do dalszej pracy po szkoleniu.

Harmonogram szkolenia:
..9:00 – 10:30 – Zajęcia
10:30 – 10:45 – Przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – Zajęcia
12:15– 12:30 – Przerwa kawowa
12:30– 14:00 – Zajęcia
14:00 – 14:45 – Lunch w hotelowej restauracji
14:45 – 16:30 – Zajęcia
16:30 – Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 25 października 2019r.


Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno ***
ul. Puławska 42
05-500 Piaseczno
INWESTYCJA W SZKOLENIE: 649 zł + 23% VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / in-room lunch
• miejsce parkingowe

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy