Szkolenia On-Line

TeleSelling™ Live Online
Kluczowe techniki sprzedaży przez telefon

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Czy wiesz że?

Co roku między 5 a 11% firm operujących w segmencie B2B przechodzi ze sprzedaży bezpośredniej na telesprzedaż.

Jakie szybko zwiekszyć sprzedaż przez telefon?
Jak zainteresować klienta w pierwszych minutach rozmowy?
Jak nie dać się zbyć i poradzić sobie z „bramkarzem”.

Pozyskiwanie klientów przez telefon stanowi najszybszy i najtańszy sposób nawiązywania kontaktu w sprzedaży. Umiejętność telefonowania do klientów to najbardziej pożądana cecha osoby odpowiedzialnej za sprzedaż. Badania dotyczące skuteczności telesprzedaży w Polsce pokazują jednak, że większość klientów ma negatywne nastawienie do telesprzedawców. Większość z nich bowiem stosuje wyłącznie tandetne i nachalne triki. Z kolei opór klientów wpływa negatywnie na motywacje i nastawienie samych sprzedawców, którzy już na samą myśl o tym sposobie pozyskiwania klientów odczuwają zniechęcenie.

Szkolenie uczy w warsztatowy, interaktywny sposób przygotowania do rozmowy z klientem, przyciągania uwagi rozmówcy, analizowania potrzeb i prezentowania rozwiązań, radzenia sobie z obiekcjami oraz pomyślnego finalizowania sprzedaży.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Dla organizacji szkolenie działu sprzedaży to inwestycja przynosząca najszybszy zwrot. Do najważniejszych korzyści jakie osiągnie organizacja po szkoleniu należy:

  • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży.
  • Wzrost zysków dzięki lepszemu bronieniu ceny.
  • Zwiększenie udziału w rynku dzięki wzrostowi umiejętności budowania długofalowych relacji.
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i satysfakcji sprzedawców.
  • Dla uczestnika szkolenie  niesie wiele korzyści, do których należy:
  • Wzrost skuteczności prowadzenia rozmów handlowych przez telefon.
  • Wzrost umiejętności prowadzenia angażujących rozmów przez telefon.
  • Poprawa kompetencji w zakresie komunikacji telefonicznej z klientem.
  • Zwiększenie skuteczności otwierania telefonicznych rozmów handlowych.
  • Wzrost responsywności na faktyczne potrzeby klienta.
  • Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta.
  • Wzrost umiejętności skutecznego zamykania sprzedaży.
  • Poprawa osiąganych wyników sprzedażowych.
  • Proaktywna postawa i zwiększona motywacja w realizacji codziennych zadań.
  • Stosujemy metody warsztatowe takie jak: dyskusje, pracę w podgrupach, ćwiczenia we dwójkach, case study, brainstorming.
Cel i korzyści

I. Komunikacja poprzez różnice:

  • 4 główne typy klientów
  • Rozpoznanie typu temperamentu online
  • Techniki otwarcia dopasowane do typu klienta

II. Rozwijanie zaangażowania klienta:

  • Ton, tempo, energia – praktyczne ćwiczenia
  • Zainteresowanie i angażowanie poprzez lejki pytań SPC i RGP
  • Krzywa zaangażowania i jej konsekwencje

III. Prezentowanie korzyści i perswazja:

  • Praca na USP i faktycznej wartości dla klienta
  • Wywieranie wpływu w telesprzedaży – 6 zasad
  • Agregowanie kosztu utraconego

IV. Pokonywanie obiekcji:

  • Praca nad „bramkarzem” – techniki przejścia
  • Uprzedzenie obiekcji, torowanie, aikido, negatywne odwracanie
  • Techniki zamykania – zamknięcie małymi krokami, probabilistyczne, ręka na klamce (tzn. słuchawce)

 

Cel i korzyści
MARCIN ROGOWSKI

BIZNESOWE TŁO

W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w czołowych zachodnich korporacjach branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe na rynkach międzynarodowych o wartości kilkuset mln euro.   Posiada ponad dwudziestoletnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie
w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Gazele Biznesu, Nagroda Marszałka Województwa Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Marcin od 2010 roku wspiera doradczo zarządy średnich i dużych firm w kreowaniu i implementacji strategii sprzedażowych, zarządczych, a także szkoleniowych.

DOŚWIADCZENIE BIZNESOWE

Marcin ukończył kilka najbardziej liczących się polskich i międzynarodowych szkół trenerskich. Prowadził duże projekty rozwojowe dla największych międzynarodowych i polskich korporacji, między innymi Allianz, Accor, Eurocash, Macro, Santander, Lotos. Współpracuje
z największymi  firmami szkoleniowymi w Polsce, jest autoryzowanym trenerem Corporate Coach
U (USA) i Brian Tracy International. Występuje  na najważniejszych konferencjach branżowych u boku takich ekspertów jak Brian Tracy, Robert Cialdini, Kevin Hogan, Richard Denny. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i płodnym publicystą. Publikuje stale między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Cel i korzyści

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Dzięki ćwiczeniom uczestnik poznaje swoje zasoby oraz ograniczenia w obszarze szkolenia. Otrzymuje indywidualny feedback trenera oraz planuje konkretne działania rozwojowe.

Przygotowanie:

  • Zadbaj o dobre  łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  • Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  • Zadbaj  o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  • Zarezerwuj sobie czas niezakłócany przez rozpraszacze – szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
  • Sprawdź mikrofon i kamerę – pracujemy zawsze z włączonym video.
  • Wyloguj się z mediów społecznościowych, zatrzymaj odbieranie maili.
Cel i korzyści


BILET STANDARD – 490 zł netto 

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji PDF
  • Certyfikat elektroniczny

 

BILET SILVER – 590 zł netto

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji PDF
  • Certyfikat elektroniczny
  • Test kompetencyjny
  • Test osobowości

 

BILET GOLD – 690 zł netto

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały wydrukowane
  • Certyfikat wydrukowany
  • Test kompetencyjny
  • Test osobowości
  • Sesja indywidualna

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy