Dla kogo
Osoba współpracująca z wieloma osobami przy różnych projektach.
Merytoryka
Warsztaty obejmują wiedzę, umiejętności i doświadczenie prowadzącego w obszarze komunikacji osobistej, w tym praktyczne i sprawdzone sposoby na skuteczne komunikowanie się z klientami i dostawcami, przełożonymi i pracownikami jak i współpracownikami.
Cel warsztatu
- Podwyższenie kompetencji uczestników w tym obszarze poprzez uświadomienie jego wagi
- Identyfikacja swoich mocnych stron oraz obszarów do poprawy
- Uczestnik będzie skuteczniej realizował cele biznesowe firmy
Cel szczegółowy warsztatu
Podwyższenie kompetencji uczestników w konkretnych elementach obszaru komunikacji osobistej, dzięki ich identyfikacji podczas analizy potrzeb uczestników przed warsztatem (ankieta, wywiad).
Forma warsztatu
- Identyfikacja wiedzy z obszaru komunikacji osobistej poprzez interaktywną dyskusję i przykłady
- Ustrukturyzowanie tej wiedzy dzięki cyklicznym podsumowaniom
- Doświadczanie tej wiedzy poprzez ćwiczenia indywidualne i grupowe
Po warsztacie
- Uczestnik rozumie wagę komunikacji osobistej oraz jej wpływ na realizację swoich zadań i celów
- Zna i umie właściwie zastosować różne formy komunikowania się
- Potrafi wykorzystać otrzymaną wiedzę tak, aby być lepiej zrozumianym