Szkolenia Menedżerskie

Multiplanowanie
SKUTECZNA KOMUNIKACJA OSOBISTA I DELEGOWANIE

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Dla kogo

Osoba współpracująca z wieloma osobami przy różnych projektach.

Merytoryka

Warsztaty obejmują wiedzę, umiejętności i doświadczenie prowadzącego w obszarze komunikacji osobistej, w tym praktyczne i sprawdzone sposoby na skuteczne komunikowanie się z klientami i dostawcami, przełożonymi i pracownikami jak i współpracownikami.

Cel warsztatu

  • Podwyższenie kompetencji uczestników w tym obszarze poprzez uświadomienie jego wagi
  • Identyfikacja swoich mocnych stron oraz obszarów do poprawy
  • Uczestnik będzie skuteczniej realizował cele biznesowe firmy

 

 

Cel szczegółowy warsztatu

Podwyższenie kompetencji uczestników w konkretnych elementach obszaru komunikacji osobistej, dzięki ich identyfikacji podczas analizy potrzeb uczestników przed warsztatem (ankieta, wywiad).

Forma warsztatu

  • Identyfikacja wiedzy z obszaru komunikacji osobistej poprzez interaktywną dyskusję i przykłady
  • Ustrukturyzowanie tej wiedzy dzięki cyklicznym podsumowaniom
  • Doświadczanie tej wiedzy poprzez ćwiczenia indywidualne i grupowe

Po warsztacie

  • Uczestnik rozumie wagę komunikacji osobistej oraz jej wpływ na realizację swoich zadań i celów
  • Zna i umie właściwie zastosować różne formy komunikowania się
  • Potrafi wykorzystać otrzymaną wiedzę tak, aby być lepiej zrozumianym
Cel i korzyści

WSTĘP. KOMUNIKACJA OSOBISTA

  1. Pytanie na początek. Po co?
  2. Skuteczność.
  3. Sekret dobrej komunikacji.

CZĘŚĆ I. NASTAWIENIE

  1. Życzliwość.
  2. Komunikacja vs. manipulacja.
  3. Krytyka. Krytykowanie i przyjmowanie krytyki.

CZĘŚĆ II. PISANIE

  1. Notowanie. Dlaczego. Co. Jak.
  2. Pisanie e-maili.
  3. Pisma i raporty.

CZĘŚĆ III. SŁUCHANIE

  1. Sekret dobrego słuchacza.
  2. 4 nawyki przeszkadzające w słuchaniu.
  3. 9 porad jak być lepszym słuchaczem.
  4. 4 etapy procesu słuchania.
  5. 5 poziomów słuchania.

CZĘŚĆ IV. MÓWIENIE

  1. Mówienie. Cel i charakterystyka.
  2. Słowa zakazane.
  3. Rozmowa. 4 poziomy rozmowy.
  4. Przemówienia publiczne. Typy przemówień.
  5. Elevator speech. 1 minutowa mowa prezentacyjna.
  6. Delegowanie i parafraza.
  7. Informacja zwrotna.
  8. Erystyka.

CZĘŚĆ V. MOWA CIAŁA

  1. Postawa.
  2. Poruszanie się.
  3. Gestykulacja.
  4. Mimika.
  5. Kontakt wzrokowy.
  6. Przywitanie.

CZĘŚĆ VI. GŁOS

  1. Barwa, skala i ton.
  2. Płynność i intonacja.
  3. Artykulacja i inne dźwięki.

CZĘŚĆ VII. DELEGOWANIE

  1. Skuteczne delegowanie.
  2. Parafraza i korzyści z niej płynące.
  3. Skutecne przyjmowanie zadań.

CZĘŚĆ VII. ZEBRANIA

  1. Zebrania.
  2. Odprawy.
  3. Dyskusja.

CZĘŚĆ VIII. DOBRY KOMUNIKATOR

  1. Przykłady.
  2. Budowanie własnego stylu.

CZĘŚĆ IX. Podsumowanie

  1. Mistrzostwo komunikacji.
  2. Pytania i odpowiedzi.
  3. Ankieta.

Cel i korzyści

Rafał Mirkowski

Twórca Multiplanera i 2BOOKa, opatentowanego rozwiązania, nazywanego „Kalendarzem 4-tej generacji”. Manager i analityk procesów biznesowych, specjalista zarządzania projektami i architekt rozwiązań analitycznych. Studiował matematykę na Uniwersytecie Wrocławskim oraz MBA na Thames Valley University of London. Prowadzi firmę tworzącą programy komputerowe, które rozwiązują problemy produkcyjne i sprzedażowe. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i rozliczaniu szczegółowych planów sprzedażowych oraz motywowaniu i rozwijaniu ludzi, przewodzeniu zespołom i wprowadzaniu  zmian organizacyjnych. Metodę Multiplanowania stosuje od kilkunastu lat. Jest właścicielem patentu dotyczącego budowy i wyglądu Multiplanera.

Zarządzał pracownikami jako manager i uczył się zarządzać kompetencyjnie, a nie rozkazem. Pracował w firmach z różnych branż, wielkości i mentalności, m.in. Polypipe PLC/IMI, Neonet i Ceramika Paradyż. Przeszkolił kilka tysięcy osób, m.in. w Gillette Poland, Coca-Cola HBC, Unilever Poland, Gedeon Richter, STRABAG.

Cel i korzyści

Szkolenie będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach, połączonym z warsztatami. Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne techniki, umożliwiające uczestnikom szkolenia nabycie i utrwalenie nowych wiadomości. Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań zaczerpniętych z bogatej praktyki zawodowej trenera.

Harmonogram szkolenia:
..9:00 – 10:30 – Zajęcia
10:30 – 10:45 – Przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – Zajęcia
12:15– 12:30 – Przerwa kawowa
12:30– 14:00 – Zajęcia
14:00 – 14:45 – Lunch w hotelowej restauracji
14:45 – 16:30 – Zajęcia
16:30 – Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 13 GRUDNIA 2019R.


Courtyard by Marriott**** Katowice City Center
ul. Uniwersytecka 13
40-007 Katowice
INWESTYCJA W SZKOLENIE: 599 zł + 23%  VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• MULTIPLANER – 3PLANER ŚREDNI B5 2020
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / in-room lunch
• miejsce parkingowe

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy