Szkolenia On-Line

Cyber Team Management™
Sytuacyjne zarządzanie zespołem rozproszonym

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Czy wiesz że?
Ponad 50% managerów uznaje, że utrzymanie dyscypliny na odległość to ich najtrudniejsze zadanie.

Jak skutecznie motywować pozafinansowo?
Jak zarządzać pracownikami z pokolenia C, Y i Z?
Jak skutecznie delegować zadania i zarządzać czasem zespołu?

Zarządzanie ludźmi to najważniejsze i jedno z najtrudniejszych zadań managera. Rosnące wymagania pracowników, nadmierna fluktuacja, problemy z utrzymaniem motywacji to codzienność na wymagającym rynku pracy.  Aby dobrze przewodzić zespołem manager musi znać jego mocne i słabe strony, ale jeszcze lepiej musi poznać własne motywacje i ograniczenia.

Management Intro to jednodniowe intensywne warsztaty przeznaczone dla osób zarządzających lub planujących zarządzać zespołami. Program warsztatów zawiera najlepsze techniki rozwijające kluczowe kompetencje managera takie jak: zatrudnianie, organizowanie czasu i zasobów, motywowanie, delegowanie, kontrolowanie, udzielanie feedbacku. Obszary te uczestnik poznaje w kontekście uznanego modelu zarządzania sytuacyjnego, wzbogaconego przez najnowsze badania i praktyki wybitnych managerów.  Każdy uczestnik dzięki ćwiczeniom oraz testom poznaje swoje zasoby oraz ograniczenia w obszarze zarządzania zespołem.  Otrzymuje indywidualny feedback i wskazówki od trenera oraz planuje konkretne działania rozwojowe. Uczestnicy otrzymują praktyczny podręcznik zarządzania oraz dodatkowe materiały, testy i ćwiczenia, które mogą wykorzystać do pracy z zespołem po szkoleniu.

Podstawę merytoryczna programu szkolenia stanowią prace Blancharda i Herseya, badania Jimma Collinsa oraz praktyki najlepszych managerów świata takich jak Steve Jobs, Richard Branson czy Elon Musk.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

  • Poznanie zasad zarządzania sytuacyjnego wg Blancharda i Herseya
  • Nauka wykorzystywania motywacji pozafinansowej w zarządzaniu zespołem wg badań Herzberga
  • Poznanie różnic w zachowaniach i zarządzaniu pokoleniem X, Y i C.
  • Nauka skutecznego delegowania i zarządzania czasem zespołu
  • Nauka efektywnej, asertywnej komunikacji przy wykorzystaniu technik coachingu managerskiego
  • Uświadomienie pożądanych zachowań, roli i kluczowych odpowiedzialności managera
  • Poznanie własnych deficytów i zasobów w obszarze zarządzania
  • Zaplanowanie ścieżki rozwojowej od sprawnego managera do charyzmatycznego lidera
  • Szkolenie polecane szczególnie
  • Początkującym managerom
  • Osobom planującym objęcie stanowiska kierowniczego
  • Osobom nie posiadającym wykształcenia kierunkowego w zarządzaniu
  • Szkolenie przyniesie korzyści zarówno managerom zaczadzającym tradycyjnymi zespołami jak i  osobami pracującymi w home office
Cel i korzyści

I. Motywowanie pozafinansowe:

  • Czynniki motywacyjne Herzberga
  • Wyzwania w motywowaniu pokolenia X, Y, C
  • Indywidualna motywacja na podstawie kotwic Scheina

II. Zasady, język i wartości w komunikacji:

  • Komunikowanie wartości i DNA organizacji
  • 10 złotych zasad delegowania
  • Prowadzenie rozmowy dyscyplinującej, motywującej, i kontrolującej

III. Podstawy zarządzania sytuacyjnego:

  • Cykl życia pracownika w organizacji
  • Dobór właściwego stylu zarządzania
  • Zarządzanie twarde – kryzysowe, a zarządzanie coachingowe, partycypacyjne

IV. Podstawy pracy projektowej:

  • Planowanie projektowe
  • Zasady delegowania odpowiedzialności
  • Punkty kontroli i ścieżka kontroli

 

Cel i korzyści
MARCIN ROGOWSKI

BIZNESOWE TŁO

W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w czołowych zachodnich korporacjach branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe na rynkach międzynarodowych o wartości kilkuset mln euro.   Posiada ponad dwudziestoletnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie
w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Gazele Biznesu, Nagroda Marszałka Województwa Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Marcin od 2010 roku wspiera doradczo zarządy średnich i dużych firm w kreowaniu i implementacji strategii sprzedażowych, zarządczych, a także szkoleniowych.

DOŚWIADCZENIE BIZNESOWE

Marcin ukończył kilka najbardziej liczących się polskich i międzynarodowych szkół trenerskich. Prowadził duże projekty rozwojowe dla największych międzynarodowych i polskich korporacji, między innymi Allianz, Accor, Eurocash, Macro, Santander, Lotos. Współpracuje
z największymi  firmami szkoleniowymi w Polsce, jest autoryzowanym trenerem Corporate Coach
U (USA) i Brian Tracy International. Występuje  na najważniejszych konferencjach branżowych u boku takich ekspertów jak Brian Tracy, Robert Cialdini, Kevin Hogan, Richard Denny. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i płodnym publicystą. Publikuje stale między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Cel i korzyści

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Dzięki ćwiczeniom uczestnik poznaje swoje zasoby oraz ograniczenia w obszarze szkolenia. Otrzymuje indywidualny feedback trenera oraz planuje konkretne działania rozwojowe.

Przygotowanie:

  • Zadbaj o dobre  łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  • Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  • Zadbaj  o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  • Zarezerwuj sobie czas niezakłócany przez rozpraszacze – szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
  • Sprawdź mikrofon i kamerę – pracujemy zawsze z włączonym video.
  • Wyloguj się z mediów społecznościowych, zatrzymaj odbieranie maili.
Cel i korzyści


BILET STANDARD – 490 zł netto 

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji PDF
  • Certyfikat elektroniczny

 

BILET SILVER – 590 zł netto

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji PDF
  • Certyfikat elektroniczny
  • Test kompetencyjny
  • Test osobowości

 

BILET GOLD – 690 zł netto

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały wydrukowane
  • Certyfikat wydrukowany
  • Test kompetencyjny
  • Test osobowości
  • Sesja indywidualna

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy