Czy wiesz że?
Ponad 50% managerów uznaje, że utrzymanie dyscypliny na odległość to ich najtrudniejsze zadanie.
Jak skutecznie motywować pozafinansowo?
Jak zarządzać pracownikami z pokolenia C, Y i Z?
Jak skutecznie delegować zadania i zarządzać czasem zespołu?
Zarządzanie ludźmi to najważniejsze i jedno z najtrudniejszych zadań managera. Rosnące wymagania pracowników, nadmierna fluktuacja, problemy z utrzymaniem motywacji to codzienność na wymagającym rynku pracy. Aby dobrze przewodzić zespołem manager musi znać jego mocne i słabe strony, ale jeszcze lepiej musi poznać własne motywacje i ograniczenia.
Management Intro to jednodniowe intensywne warsztaty przeznaczone dla osób zarządzających lub planujących zarządzać zespołami. Program warsztatów zawiera najlepsze techniki rozwijające kluczowe kompetencje managera takie jak: zatrudnianie, organizowanie czasu i zasobów, motywowanie, delegowanie, kontrolowanie, udzielanie feedbacku. Obszary te uczestnik poznaje w kontekście uznanego modelu zarządzania sytuacyjnego, wzbogaconego przez najnowsze badania i praktyki wybitnych managerów. Każdy uczestnik dzięki ćwiczeniom oraz testom poznaje swoje zasoby oraz ograniczenia w obszarze zarządzania zespołem. Otrzymuje indywidualny feedback i wskazówki od trenera oraz planuje konkretne działania rozwojowe. Uczestnicy otrzymują praktyczny podręcznik zarządzania oraz dodatkowe materiały, testy i ćwiczenia, które mogą wykorzystać do pracy z zespołem po szkoleniu.
Podstawę merytoryczna programu szkolenia stanowią prace Blancharda i Herseya, badania Jimma Collinsa oraz praktyki najlepszych managerów świata takich jak Steve Jobs, Richard Branson czy Elon Musk.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
- Poznanie zasad zarządzania sytuacyjnego wg Blancharda i Herseya
- Nauka wykorzystywania motywacji pozafinansowej w zarządzaniu zespołem wg badań Herzberga
- Poznanie różnic w zachowaniach i zarządzaniu pokoleniem X, Y i C.
- Nauka skutecznego delegowania i zarządzania czasem zespołu
- Nauka efektywnej, asertywnej komunikacji przy wykorzystaniu technik coachingu managerskiego
- Uświadomienie pożądanych zachowań, roli i kluczowych odpowiedzialności managera
- Poznanie własnych deficytów i zasobów w obszarze zarządzania
- Zaplanowanie ścieżki rozwojowej od sprawnego managera do charyzmatycznego lidera
- Szkolenie polecane szczególnie
- Początkującym managerom
- Osobom planującym objęcie stanowiska kierowniczego
- Osobom nie posiadającym wykształcenia kierunkowego w zarządzaniu
- Szkolenie przyniesie korzyści zarówno managerom zaczadzającym tradycyjnymi zespołami jak i osobami pracującymi w home office