Szkolenia Handlowe

Prospecting
efektywne Poszukiwanie Klienta

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Szkolenie „Prospecting – poszukiwanie klientów” wzbogaci twoją wiedzę z zakresu skutecznego docierania do wartościowych klientów i umiejętnego prezentowania oferty. Nauczysz się argumentacji sprzedażowej w zależności od profilu klientów (osobowościowego, według typów działalności oraz poziomów decyzyjności), podejmowania decyzji o współpracy w zależności od różnych czynników biznesowych (oczekiwanego obrotu, marży, szybkości zamówień, warunków płatności itp.). Zrozumiesz dlaczego strona internetowa odgrywa, tak ważną rolę w procesie pozyskania klienta. Poznasz dobre praktyki związane ze stroną www, komunikacji mailowej, przez telefon i osobistej. Dowiesz się jak pisać maile aby były czytane, a nie lądowały w SPAM’mie. Poznasz skuteczne techniki pozyskiwania klientów oparte na sprawdzonych wzorcach psychologicznych i przesłankach ekonomicznych. Nauczysz się jak rozmawiać na spotkaniach biznesowych, tak aby ludzie chcieli robić z Tobą interesy.

Niniejsze szkolenie dedykowane jest:
– przedsiębiorcom
– osobom na stanowiskach handlowych i marketingowych
– pracownikom obsługi klienta
– menadżerom i dyrektorom sprzedaży (aby ujednolicić posiadaną wiedzę)
– oraz wszystkim zainteresowanym tematyką sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta oraz prospectingu (pracownicy działów HR, studenci, przyszli przedsiębiorcy itp.)
Cel i korzyści

1. Dlaczego klienci nie kupują? Co zrobić aby to zmienić?

  • Audyt własnego biznesu

Celem tej części szkolenia jest poznanie powodów dla których klienci kupują produkty i usługi, a jednocześnie przeanalizowanie własnego biznesu. Analiza będzie obejmować definiowanie klienta docelowego. Jego problemów, które rozwiązuje produkt lub usługa. Sposobów budowania relacji z klientem itd.

2. Poznaj rynek

  • Profilowanie behawioralne w sprzedaży
  • Typologia klientów ze względu na rodzaj działalności
  • Kryteria oceny klientów
  • Osoby decyzyjne, a hierarchia w organizacji

W tej części szkolenia uczestnicy poznają sposoby segmentowania rynku ze względu na różne kryteria (obrót, odległość itd.). Dowiedzą się jak argumentować, w zależności od tego z kim rozmawiają w danej organizacji i jak jej profil osobowościowy będzie wpływał na proces współpracy.

3. Metody prospectingu

  • Test windy
  • Pozyskiwanie klientów przez telefon
  • Pozyskiwanie klientów przez mailing
  • Strona www, czyli najlepszy handlowiec w twojej firmie
  • Inne działania prospectingowe

Celem tej części szkolenia jest poznanie sposobów dotarcia do klientów z wykorzystaniem: telefonu, maila, spotkań networkingowych i innych. Zrozumienie jak istotna w procesie pozyskiwania klienta jest strona internetowa.

4. Plan Działań Wdrożeniowych

W tej części szkolenia uczestnicy będą tworzyć własny plan wdrożenia wiedzy i umiejętności ze szkolenia do codziennej pracy. Ma to istotne znaczenie w kontekście skuteczności szkolenia.

Cel i korzyści

Maciej Kozubik

Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, w branży finansowej, reklamowej i FMCG – zdobywane od 1999 r. Od 2009 roku działa jako Coach, a od 2011 r. jako Trener Biznesu, w 2015 podniosłem kompetencję w obszarze Coach i Trener Sprzedaży. Doświadczenie zdobywał prowadząc działalność gospodarczą oraz pracując w korporacjach. W tym czasie odpowiadał za sprzedaż (mikro, małe oraz średnie firmy do 25 milionów obrotu rocznego oraz dla klienta indywidualnego), szkolenie współpracowników i bieżące funkcjonowanie własnej firmy.

Specjalizuje  się w szkoleniach z zakresu praktycznej przedsiębiorczości, sprzedaży i rozwoju osobistego.

Jest absolwentem dwóch uczelni wyższych (Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu). Jestem absolwentem Akademii Coacha i Akademii Trenerów Biznesu, ukończyłem międzynarodowy kurs CoachWise Essentials Program™ i Team Coach (ICF Continuing Coach Education).

Cel i korzyści

Szkolenie w przeważającej części jest prowadzone w sposób warsztatowy i interaktywny. Większość szkolenia to aktywna praca uczestników, pozostała część, to miniprelekcje trenera prowadzącego. W trakcie szkolenia wykorzystywane są gry i ćwiczenia, aby wytworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.

Harmonogram szkolenia:
..9:00 – 10:30 – Zajęcia
10:30 – 10:45 – Przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – Zajęcia
12:15– 12:30 – Przerwa kawowa
12:30– 14:00 – Zajęcia
14:00 – 14:45 – Lunch w hotelowej restauracji
14:45 – 16:30 – Zajęcia
16:30 – Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 15 listopada 2019r.


COURTYARD BY MARRIOTT**** KATOWICE CITY CENTER
UL. UNIWERSYTECKA 13
40-007 KATOWICE
INWESTYCJA W SZKOLENIE: 649 zł + 23%  VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / in-room lunch
• miejsce parkingowe

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy