Szkolenia Handlowe

Radical Negotiator™ Intensive
Czołowe warsztaty twardych negocjacji

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu, natomiast dobrze przeprowadzony proces negocjacyjny jest kluczem do sukcesu. To w trakcie negocjacji decyduje „być albo nie być” o danym kontrakcie handlowym, projekcie czy też o całym przedsiębiorstwie. Przekonają się, że współpraca w długofalowej perspektywie jest nie tylko opłacalna finansowo, ale przede wszystkim, daje obu stronom poczucie sensowności tego co robią. Wzmocnij wiarę we własne możliwości.

Zostań TOP NEGOCJATOREM!

Podstawowe korzyści dla firmy to:

  • Wzrost zysków ze sprzedaży.
  • Ograniczenie kosztów zakupów.
  • Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku i pozycji firmy  wobec partnerów biznesowych.
  • Zmniejszenie stresu i większa satysfakcja osób prowadzących negocjacje.
  • Wzrost efektywności biznesowej we współpracy z kluczowymi partnerami.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

• planować strategię negocjacji w oparciu metody Rogera Dawsona
• stosować techniki wpływu wspierające Waszą pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach
• rozpoznawać typ osobowości drugiej strony na podstawie ubioru i zachowania
• rozpoznawać techniki manipulacyjne drugiej strony i skutecznie sobie z nimi radzić
• odpowiednio stosować i rozpoznawać mowę ciała drugiej strony
• bez użycia wykrywacza kłamstw łatwo rozpoznawać konfabulację drugiej strony
• wykorzystywać zasady analizy transakcyjnej Berne’a w negocjacjach – tego jeszcze nie było!

Program warsztatów jest uniwersalny, z uwagi na prezentowane treści przydadzą się one przede wszystkim:

  • Negocjatorom średnio-zaawansowanym, którzy pragną usystematyzować wiedzę na temat negocjacji.
  • Kupcom, pośrednikom i sprzedawcom, pragnącym wzmocnić kompetencje negocjacyjne.
  • Przedsiębiorcom pragnącym zoptymalizować koszty i zwiększyć przychody firmy.
  • Osobom negocjującym sporadycznie, ale sumy o wysokich kwotach.
  • Osobom chcącym nauczyć się radzić sobie z manipulacjami.
  • Osobom pragnącym poznać metody wywierania wpływu.
  • Osobom stawiającym pierwsze kroki w roli negocjatora.
Cel i korzyści

I. Wprowadzenie:

  • Prezentacja programu i metodologii szkolenia
  • Ustalenie indywidualnych celów uczestników
  • Analiza kompetencji uczestników z wykorzystaniem pre-testu

II. Rola profesjonalnego negocjatora:

  • Wskazanie różnic w podejściu do twardych i innych rodzajów negocjacji wg Jima Campa
  • Trudne emocje, a profesjonalizm podczas negocjacji
  • Cechy i zachowania profesjonalnego negocjatora

III. Dobór stylu negocjacyjnego:

  • Trzy podstawowe style negocjacyjne – miękki, twardy, rzeczowy
  • Pięć sposobów rozwiązywania konfliktów – autoanaliza na podstawie testu Thomasa –Kilmanna
  • Konieczne warunki i pułapki negocjacji win-win

IV. Przygotowanie negocjacji:

  • Uzasadnienie biznesowe  i kluczowe warunki negocjacji
  • Kontekst negocjacji – BATNA, WATNA, ZOPA
  • Siła argumentów – diament kartezjański

V. Reguły wywierania wpływu:

  • Etyczność i siła wywierania wpływu na przykładzie eksperymentu Milgrama
  • WULKAN -6 reguł wywierania wpływu społecznego
  • Praktyczne zastosowanie reguł  wywierania wpływu

VI. Najważniejsze taktyki negocjacyjne:

  • Umiejętność dostrzegania i rozpoznawania taktyk  werbalnych i niewerbalnych
  • Pułapki negocjacji na przykładzie inwestycji TATA
  • Planowanie scenariuszy negocjacyjnych z uwzględnieniem taktyk

VII. Zasady prowadzenia rozmów ( składania ustępstw):

  • Prowadzenie negocjacji w warunkach ograniczonego czasu i zasobów
  • 9 złotych zasad prowadzenia rozmów wg Rogera Dowsona
  • Najczęstsze błędy fazy prowadzenia rozmów

VIII. Aktywny trening prowadzenia  rozmów:

  • Przeprowadzenie scenariusza negocjacji z uwzględnieniem taktyk
  • Analiza mowy ciała
  • Analiza siły argumentów i  przestrzegania generalnych zasad negocjacji

IX. Komunikacja niewerbalna:

  • Kinestyka – mowa ciała, gesty i mikroekspresje
  • Rozpoznawanie blefu i manipulacji
  • Proksemika i haptyka – radzenie sobie z próbą dominacji

X. Podsumowanie:

  • Sesja pytań i przypadków indywidualnych
  • Post-test w postaci quizu online
  • Indywidualny Plan Rozwojowy

Cel i korzyści

MARCIN ROGOWSKI

Biznesowe tło

W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w czołowych zachodnich korporacjach branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe na rynkach międzynarodowych o wartości kilkuset mln euro.   Posiada ponad dwudziestoletnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Gazele Biznesu, Nagroda Marszałka Województwa Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Marcin od 2010 roku wspiera doradczo zarządy średnich i dużych firm w kreowaniu i implementacji strategii sprzedażowych, zarządczych, a także szkoleniowych.

Doświadczenie szkoleniowe

Marcin ukończył kilka najbardziej liczących się polskich i międzynarodowych szkół trenerskich. Prowadził duże projekty rozwojowe dla największych międzynarodowych i polskich korporacji, między innymi Allianz, Accor, Eurocash, Macro, Santander, Lotos. Współpracuje z największymi  firmami szkoleniowymi w Polsce, jest autoryzowanym trenerem Corporate Coach U (USA) i Brian Tracy International. Występuje  na najważniejszych konferencjach branżowych u boku takich ekspertów jak Brian Tracy, Robert Cialdini, Kevin Hogan, Richard Denny. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i płodnym publicystą. Publikuje stale między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Cel i korzyści

Szkolenie będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach, połączonym z warsztatami. Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne techniki, umożliwiające uczestnikom szkolenia nabycie i utrwalenie nowych wiadomości. Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań zaczerpniętych z bogatej praktyki zawodowej trenera.

I DZIEŃ:
.9:00 – 10:30– Zajęcia
10:30 – 10:45 – Przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – Zajęcia
12:15– 12:30 – Przerwa kawowa
12:30– 14:00 – Zajęcia
14:00 – 14:45 – Lunch w hotelowej restauracji
14:45 – 16:30 – Zajęcia

II DZIEŃ:
.9:00 – 11:00 – Zajęcia
11:00 – 11:15 – Przerwa kawowa
11:15 – 13:00 – Zajęcia
13:00 – 13:45 – Lunch w hotelowej restauracji
13:45 – 15:30 – Zajęcia
15:30 – Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 3-4 grudnia 2020R.


HOTEL OLIVIA MEDICAL SPA****
Skomielna Czarna 488
32 – 437 Skomielna Czarna (ok. Krakowa)
INWESTYCJA W SZKOLENIE Z NOCLEGIEM–POKÓJ 1 OS.: 1 890 zł + 23% VAT
INWESTYCJA W SZKOLENIE Z NOCLEGIEM–POKÓJ 2 OS.: 1 790 zł + 23% VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• nocleg w komfortowych pokojach (2 doby)
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / lunche/ kolacje
• możliwość korzystania ze strefy wellness & SPA
• miejsce parkingowe

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy