Czy wiesz że?
Firmy odnoszące największe sukcesy rynkowe inwestują 80 % zasobów w działania związane ze sprzedażą i marketingiem.
Jakie techniki sprzedaży sprawdzają się w nowych czasach?
Jak sprzedawać szybciej, więcej, drożej nie tracąc relacji?
Jak radzić sobie z manipulacjami kupców, jak przełamywać impas w rozmowach?
Badanie przeprowadzone w 2013 roku przez Deloitte na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec dostawców nie jest najniższa cena czy najkorzystniejsze warunki. Klienci chcą by sprzedawcy rozumieli ich biznes, a ich wzajemne relacje były trwałe i nacechowane zaufaniem. Z tej perspektywy okazuje się, że w sprzedaży długofalowej od ceny ważniejsze są: wartość jaką realnie przedstawia produkt lub usługa oraz relacja jaka łączy dostawcę z klientem. I to zarówno na poziomie organizacji, jak i poszczególnych, zaangażowanych w transakcję osób. Program warsztatów NASM™ Selling Live – Online kładzie nacisk na długofalowe budowanie rynku w oparciu o zasady sprzedaży nieagresywnej. Do najważniejszych, prezentowanych podczas warsztatów technik należą: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN Neila Rackhama, technika storytellingu, technika negatywnego odwracania.
Program warsztatów jest uniwersalny, z uwagi na prezentowane treści przydadzą się one przede wszystkim:
- Sprzedawcom pragnącym poprawić swoje relacje ze stałymi klientami
- Osobom dopiero wdrażającym się w rolę sprzedawcy
- Pośrednikom występującym w roli sprzedawcy
- Przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż samodzielnie lub bezpośrednio nadzorującym sprzedawców
- Pracownikom działu obsługi klienta prowadzącym sprzedaż
- Osobom prowadzącym dosprzedaż – up-selling i cross-selling
- Osobom pragnącym poznać skuteczne metody i techniki sprzedaży
- Wykorzystujemy metody warsztatowe takie jak: dyskusje, pracę w podgrupach, ćwiczenia we dwójkach, case study, brainstorming.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Dla organizacji szkolenie działu sprzedaży to inwestycja przynosząca najszybszy zwrot. Do najważniejszych korzyści jakie osiągnie organizacja po szkoleniu należy:
- Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży.
- Wzrost zysków dzięki lepszemu bronieniu ceny.
- Zwiększenie udziału w rynku dzięki wzrostowi umiejętności budowania długofalowych relacji.
- Wzrost motywacji, zaangażowania i satysfakcji sprzedawców.
- Dla uczestnika szkolenie NASM™ Selling Intensive niesie wiele korzyści, do których należy:
- Nauka efektywnego zarządzania procesem sprzedaży własnej w sales pipe line
- Poznanie nowoczesnych metod i narzędzi prospectingu
- Poznanie różnic indywidualnych klientów, nauka klasyfikowania na 4 podstawowe typy i ich rozpoznawania
- Poznanie 12 podtypów behawioralnych klientów i najskuteczniejszych technik pracy z nimi
- Nauka badania potrzeb poprzez pytania odkrywające i słuchanie kontekstowe
- Wzmocnienie świadomości wagi zaangażowania, proaktywności i wiarygodności w procesie budowania długofalowych relacji
- Nauka skutecznych metod prezentowania oferty w oparciu o USP , dźwignie i język korzyści
- Nauka skutecznych technik unikania i pokonywania obiekcji, SPIN, PIWO, aikido
- Zdefiniowanie własnych zasobów i deficytów w obszarze sprzedaży
- Poznanie zasad sprzedaży nieagresywnej metodą NASM™ (Non-Aggressive Selling Model)