Szkolenia On-Line

NASM™ Selling Live Online
Kluczowe techniki sprzedaży nieagresywnej

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Czy wiesz że?

Firmy odnoszące największe sukcesy rynkowe inwestują 80 % zasobów w działania związane ze sprzedażą i marketingiem.

Jakie techniki sprzedaży sprawdzają się w nowych czasach?
Jak sprzedawać szybciej, więcej, drożej nie tracąc relacji?
Jak radzić sobie z manipulacjami kupców, jak przełamywać impas w rozmowach?

Badanie przeprowadzone w 2013 roku przez Deloitte na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec dostawców nie jest najniższa cena czy najkorzystniejsze warunki. Klienci chcą by sprzedawcy rozumieli ich biznes, a ich wzajemne relacje były trwałe i nacechowane zaufaniem. Z tej perspektywy okazuje się, że w sprzedaży długofalowej od ceny ważniejsze są: wartość jaką realnie przedstawia produkt lub usługa oraz relacja jaka łączy dostawcę z klientem. I to zarówno na poziomie organizacji, jak i poszczególnych, zaangażowanych w transakcję osób. Program warsztatów NASM™ Selling Live – Online kładzie nacisk na długofalowe budowanie rynku w oparciu o zasady sprzedaży nieagresywnej. Do najważniejszych, prezentowanych podczas warsztatów technik należą: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN Neila Rackhama, technika storytellingu, technika negatywnego odwracania.

Program warsztatów jest uniwersalny, z uwagi na prezentowane treści przydadzą się one przede wszystkim:

  • Sprzedawcom pragnącym poprawić swoje relacje ze stałymi klientami
  • Osobom dopiero wdrażającym się w rolę sprzedawcy
  • Pośrednikom występującym w roli sprzedawcy
  • Przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż samodzielnie lub bezpośrednio nadzorującym sprzedawców
  • Pracownikom działu obsługi klienta prowadzącym sprzedaż
  • Osobom prowadzącym dosprzedaż – up-selling i cross-selling
  • Osobom pragnącym poznać skuteczne metody i techniki sprzedaży
  • Wykorzystujemy metody warsztatowe takie jak: dyskusje, pracę w podgrupach, ćwiczenia we dwójkach, case study, brainstorming.

 

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:

Dla organizacji szkolenie działu sprzedaży to inwestycja przynosząca najszybszy zwrot. Do najważniejszych korzyści jakie osiągnie organizacja po szkoleniu należy:

  • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży.
  • Wzrost zysków dzięki lepszemu bronieniu ceny.
  • Zwiększenie udziału w rynku dzięki wzrostowi umiejętności budowania długofalowych relacji.
  • Wzrost motywacji, zaangażowania i satysfakcji sprzedawców.
  • Dla uczestnika szkolenie NASM™ Selling Intensive niesie wiele korzyści, do których należy:
  • Nauka efektywnego zarządzania procesem sprzedaży własnej w sales pipe line
  • Poznanie nowoczesnych metod i narzędzi prospectingu
  • Poznanie różnic indywidualnych klientów, nauka klasyfikowania na 4 podstawowe typy i ich rozpoznawania
  • Poznanie 12 podtypów behawioralnych klientów i najskuteczniejszych technik pracy z nimi
  • Nauka badania potrzeb poprzez pytania odkrywające i słuchanie kontekstowe
  • Wzmocnienie świadomości wagi zaangażowania, proaktywności i wiarygodności w procesie budowania długofalowych relacji
  • Nauka skutecznych metod prezentowania oferty w oparciu o USP , dźwignie i język korzyści
  • Nauka skutecznych technik unikania i pokonywania obiekcji, SPIN, PIWO, aikido
  • Zdefiniowanie własnych zasobów i deficytów w obszarze sprzedaży
  • Poznanie  zasad sprzedaży nieagresywnej metodą NASM™ (Non-Aggressive Selling Model)
Cel i korzyści

I. Proces sprzedaży NASM™:

  • Zasady efektywności w procesie sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą własną w sales funel
  • Prospecting I segmentacja

II. Psychologia sprzedaży nieagresywnej:

  • Różnice temperamentalne i kody komunikacji
  • Dopasowanie poprzez słuchanie kontekstowe
  • Pytania otwierające i pogłębiające

III. Prezentowanie rozwiązań i korzyści:

  • Cecha, zaleta czy korzyść, dlaczego to ważne?
  • Agregowanie wartości poprzez lejki pytań
  • Język wątpliwości – edukowanie klienta

IV. Pokonywanie obiekcji i zamykanie:

  • Dopasowanie do obiekcji klienta – techniki PIWO i AIKIDO
  • Wywieranie wpływu i perswazja
  • Najważniejsze techniki zamykania

Cel i korzyści

Rafał Duczymiński

Praktyk i analityk procesów sprzedażowych. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na kierunku Akademia Przedsiębiorczości dającym szerokie spektrum zarządzania przedsiębiorstwem oraz zasobami, w tym siłami sprzedaży. Posiada prawie dwudzistoletnie doświadczenie w sprzedaży na stanowisku menedżerskim w czołowej korporacji FMCG w Polsce. Zarządzał zespołem sprzedaży złożonym  z kilkudziesięciu handlowców. Może pochwalić się licznymi sukcesami w obszarze wprowadzania nowych, innowacyjnych produktów, tworzenia nowatorskich scenariuszy rozmów z klientami oraz realizowania ambitnych targetów. Brał udział w wielu projektach związanych z budowaniem i wprowadzaniem na rynek  programów lojalnościowych. Był odpowiedzialny za wprowadzenie nowej platformy systemowej programu do codziennej pracy dla działu sprzedaży dla kilkuset pracowników firmy. Wieloletnia praktyka menedżerska zaowocowała szerokim  wachlarzem doświadczeń , zachowań, praktycznych technik zwiększania sprzedaży na  nieustannie zmieniającym się rynku. W praktyce menedżerskiej stosował ewoluujące metody zarządzania , zasady partnerskie w relacjach z pracownikami i klientami  oraz na bieżąco patrzył w przyszłość chcąc być zawsze o krok przed zmianą. Zwolennik nieagresywnego, ale pełnego zaangażowania  i kompetencji podejścia do sprzedaży. W wolnym czasie stara się zbierać siły i pomysły oddając się sportom zimowym , turystyce rowerowej, a także fotografii.

Cel i korzyści

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Dzięki ćwiczeniom uczestnik poznaje swoje zasoby oraz ograniczenia w obszarze szkolenia. Otrzymuje indywidualny feedback trenera oraz planuje konkretne działania rozwojowe.

Przygotowanie:

  • Zadbaj o dobre  łącze internetowe, zwykle wystarcza to z sieci komórkowej lub domowej.
  • Przygotuj kartki, długopisy, itp.
  • Zadbaj  o wygodne i wyciszone miejsce, inaczej hałasy będą rozpraszać Ciebie i innych.
  • Zarezerwuj sobie czas niezakłócany przez rozpraszacze – szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
  • Sprawdź mikrofon i kamerę – pracujemy zawsze z włączonym video.
  • Wyloguj się z mediów społecznościowych, zatrzymaj odbieranie maili.
Cel i korzyści


BILET STANDARD – 490 zł netto 

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji PDF
  • Certyfikat elektroniczny

 

BILET SILVER – 590 zł netto

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały w wersji PDF
  • Certyfikat elektroniczny
  • Test kompetencyjny
  • Test osobowości

 

BILET GOLD – 690 zł netto

  • Udział w szkoleniu
  • Materiały wydrukowane
  • Certyfikat wydrukowany
  • Test kompetencyjny
  • Test osobowości
  • Sesja indywidualna

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy