SALES NEGOTIATIOR
studium twardych negocjacji

Cel i korzyści
Program
Biogram wykładowcy
Metodologia warsztatów
Informacje organizacyjne
Cel i korzyści

Jak rozpoznać blef, manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Jak znacząco poprawić wyniki dzięki taktykom negocjacyjnym?
Jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach?

Szkolenia z negocjacji są jednymi z najpopularniejszych na polskim rynku. Większość firm szkoleniowych  oferuje jednak wyłącznie szkolenia z negocjacji rzeczowych, opartych na zasadach, tzw.  model harwardzki. Nie rezygnując z takiego podejścia należy zauważyć, że największą trudność negocjatorom sprawiają negocjacje twarde. Doświadczają w nich manipulacji, agresji, taktyk dalekich od idei fair play. Program naszych warsztatów „SALES NEGOTIATIOR – Studium twardych negocjacji” kładzie nacisk na umiejętność stosowania i radzenia sobie z twardym stylem negocjowania. Dzięki  doświadczeniu w twardych negocjacjach potrafimy nauczyć uczestników jak się przed nim bronić.

Warsztaty „SALES NEGOTIATIOR – Studium twardych negocjacji” od kilku lat cieszą się niesłabnącym powodzeniem wśród kupców, sprzedawców, managerów międzynarodowych korporacji. Każdego roku, w  kilkunastu edycjach szkolenia bierze udział kilkuset uczestników, niezmiennie zwracających  uwagę na użyteczność prezentowanych technik. Zastosowanie zaledwie kilku z nich skutkuje w krótkim czasie odzyskaniem inwestycji w szkolenie.

 

 

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI

  • Wzrost zysków i ograniczenie kosztów dzięki lepszym wynikom negocjacji
  • Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku i pozycji firmy wobec partnerów biznesowych
  • Zmniejszenie stresu i większa satysfakcja osób prowadzących negocjacje
  • Wzrost efektywności biznesowej we współpracy z kluczowymi partnerami

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Poznane i wzmocnienie kluczowych cech i zachowań negocjatora
  • Wzmocnienie pewności siebie w obszarze negocjacji
  • Zrozumienie przyczyn trudnych emocji i nauka radzenia sobie z nimi
  • Nauka przygotowania negocjacji w oparciu metody Rogera Dawsona
  • Nauka zarządzania kontekstem negocjacji – czasem i przestrzenią
  • Nauka wywierania wpływu poprzez reguły i taktyki negocjacyjne
  • Poznanie pięciu stylów negocjacyjnych i diagnoza własnych preferencji
  • Nauka efektywnego przeprowadzania rozmów negocjacyjnych
  • Nauka rozpoznawania blefu i manipulacji, czytania i kontrolowania mowy ciała
  • Przygotowanie skutecznych strategii na najbliższe negocjacje
Cel i korzyści

WPROWADZENIE:
– Program i cele indywidualne
– Autoanaliza kompetencji negocjacyjnych

ROLA, CECHY I ZACHOWANIA NEGOCJATORA:
– Ćwiczenie wprowadzające
– Prawa negocjatora
– Kontekst twardych negocjacji wg Jima Campa

PRZYGOTOWANIE NEGOCJACJI:
– Zasady przygotowania negocjacji
– Batna, Watna, Zopa, 3 poziomy kluczowego warunku
– Kontekst – czas, miejsce, skład zespołu negocjacyjnego

PROWADZENIE ROZMÓW:
– Przygotowanie argumentacji i strategii
– Zasady prowadzenia negocjacji wg Rogera Dawsona
– Błędy w prowadzeniu rozmów

REGUŁY I TAKTYKI WYWIERANIA WPŁYWU:
– Reguły Roberta Cialdiniego w praktyce
– Taktyki początkowe, środkowe i końcowe
– Przygotowanie strategii z uwzględnieniem taktyk

PODSUMOWANIE:
– Pytania
– Indywidualny Plan Rozwojowy

Cel i korzyści
MARCIN ROGOWSKI

BIZNESOWE TŁO

W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w czołowych zachodnich korporacjach branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe na rynkach międzynarodowych o wartości kilkuset mln euro.   Posiada ponad dwudziestoletnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie
w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu. Jest laureatem wielu nagród, m.in. Gazele Biznesu, Nagroda Marszałka Województwa Małopolskiego dla wybitnych przedsiębiorców. Marcin od 2010 roku wspiera doradczo zarządy średnich i dużych firm w kreowaniu i implementacji strategii sprzedażowych, zarządczych, a także szkoleniowych.

DOŚWIADCZENIE BIZNESOWE

Marcin ukończył kilka najbardziej liczących się polskich i międzynarodowych szkół trenerskich. Prowadził duże projekty rozwojowe dla największych międzynarodowych i polskich korporacji, między innymi Allianz, Accor, Eurocash, Macro, Santander, Lotos. Współpracuje
z największymi  firmami szkoleniowymi w Polsce, jest autoryzowanym trenerem Corporate Coach
U (USA) i Brian Tracy International. Występuje  na najważniejszych konferencjach branżowych u boku takich ekspertów jak Brian Tracy, Robert Cialdini, Kevin Hogan, Richard Denny. Jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i płodnym publicystą. Publikuje stale między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Cel i korzyści

Szkolenie będzie prowadzone systemem interaktywnym, tj. metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach, połączonym z warsztatami. Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne techniki, umożliwiające uczestnikom szkolenia nabycie i utrwalenie nowych wiadomości. Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań zaczerpniętych z bogatej praktyki zawodowej trenera.

Harmonogram szkolenia:
..9:00 – 10:30 – Zajęcia
10:30 – 10:45 – Przerwa kawowa
10:45 – 12:15 – Zajęcia
12:15– 12:30 – Przerwa kawowa
12:30– 14:00 – Zajęcia
14:00 – 14:45 – Lunch w hotelowej restauracji
14:45 – 16:30 – Zajęcia
16:30 – ZajęciaZakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów

Cel i korzyści

TERMIN: 22 listopada 2019r.


Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno ***
ul. Puławska 42
05-500 Piaseczno
INWESTYCJA W SZKOLENIE: 649 zł + 23% VAT

OFERTA ZAWIERA:
• udział w szkoleniu
• materiały szkoleniowe / materiały dodatkowe
• certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
• dostęp do platformy e-learningowej
• przerwy kawowe / in-room lunch
• miejsce parkingowe

Zapisz się na szkolenie

pobierz tutaj formularz zgłoszeniowy