Warsztaty obejmują praktyczne oraz sprawdzone sposoby na skuteczne organizowanie czasu pracy, kierowanie sobą i zarządzanie swoimi emocjami oraz sprawne zarządzanie pracownikami i współpracownikami.
Co uczestnik będzie wiedział, czyli czego dowie się w trakcie szkolenia:
- Jakie są cechy skutecznego managera i zasady skutecznego działania?
- Jak efektywnie organizować sobie czas?
- Jak działać w sytuacji kryzysowej i unikać pułapek?
- Jak prowadzić wiele różnorodnych projektów jednocześnie?
- Jak współdziałać, dobrze się komunikować, rozwijać relacje i motywować?
- Jak budować nawyk?
- Pozna szereg praktycznych sposobów sprawnego kierowania sobą i innymi?
Co uczestnik będzie umiał, czyli czego się nauczy i jak będzie potrafił wykorzystać daną wiedzę w praktyce:
- Odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie managera.
- Zaplanować dzień i tydzień tak, aby wykonać optymalnie swoje zadania.
- Delegować zadania i poradzić sobie z tzw. „wrzutkami” i „przerywaczami”.
- Przekazywać informację zwrotną.
- Motywować siebie i innych.
Jakie kompetencje społeczne ma szansę rozwinąć/nabyć:
- Skuteczność działania dla organizacji, w której pracuje.
- Asertywność.
- Umiejętność koncentracji.
- Komunikacja i rozwój relacji.
Efekty szkolenia, efekty uczenia się/kształcenia:
- Świadomość co znaczy być managerem.
- Lepsze kierowanie sobą i współpracownikami.
- Spokój wewnętrzny dzięki poczuciu, że sprawy zmierzają we właściwym kierunku.
- Motywacja i satysfakcja z działania.