Jak sprzedawać więcej, szybciej, drożej?
Jak pozyskiwać nowych klientów i nie tracić obecnych?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
Badanie przeprowadzone w 2013 roku na grupie 150 dużych przedsiębiorstw przez Deloitte, wskazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec stałego dostawcy jest to, by był on partnerem ich biznesu. By ich wzajemne relacje były trwałe oraz nacechowane zaufaniem. Kolejnym, wskazywanym przez respondentów istotnym czynnikiem była elastyczna i sprawna obsługa. Warunki finansowe znajdowały się na czwartym lub piątym miejscu ważności. Tym samym nie ma i nigdy nie było powodu by zbyt szybko opuszczać cenę, sprzedawać najtaniej czy wspierać sprzedaż hojnymi promocjami.
Sprzedaż długofalowa, która kładzie nacisk na budowanie wartości i zaufania nazywamy nieagresywną, a sprzedawcę stosującego jej zasady i techniki – „pully” salesperson. Program szkolenia – „Warsztaty sprzedaży nieagresywnej NASM™ (Non-Aggressive Selling Model”) – zawiera najważniejsze techniki sprzedaży nieagresywnej, m.in.: coaching klienta, , metodę SPIN, technikę PIWO, storytelling, słuchanie kontekstowe, negatywne odwracanie. Szkolenie nie zawiera agresywnych i manipulacyjnych technik, ale uświadamia rolę wywierania wpływu i perswazji w sprzedaży. Uczy jak rozpoznawać i radzić sobie z manipulacjami kupców. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu psychologii sprzedaży, procesu sprzedaży oraz etapów rozmowy handlowej. Dodatkowym atutem warsztatów jest możliwość pracy na konkretnych, wnoszonych przez uczestnika przypadkach. Dzięki temu już na szkoleniu uczestnik może zaplanować strategię dla swoich najważniejszych leadów.
Cele szkolenia:
– Poprawa efektywności zarządzania leadami w lejku sprzedażowym.
– Poznanie zasad wywierania wpływu na każdym etapie sprzedaży.
– Nauka wykorzystania w sprzedaży temperamentu klienta.
– Poznanie metaprogramów zakupowych i gier kupców.
– Nauka umiejętności słuchania głębokiego.
– Nauka stosowania nowoczesnych technik sprzedażowych, w tym coachingu klienta, techniki PIWO, SPIN i negatywnego odwracania
– Poznanie własnych zasobów i deficytów w obszarze sprzedaży.
– Wypracowanie USP w języku korzyści.
– Nauka posługiwania się językiem wątpliwości i storytellingiem.
– Poznanie podstawowych zasad i technik prowadzenia negocjacji.
– Nauka obrony wysokiej ceny w trakcie negocjacji.
– Praktyczne przećwiczenie zdobytych umiejętności na szkoleniu.
Korzyści ze szkolenia:
– Wzrost skuteczności umawiania spotkać z osobami decyzyjnymi.
– Wzrost umiejętności prowadzenia interesujących i angażujących rozmów przez telefon oraz w kontakcie osobistym.
– Wzrost umiejętności docierania do faktycznych potrzeb klientów.
– Poprawa umiejętności zarządzania procesem sprzedaży własnej.
– Poprawa umiejętności radzenia sobie z zastrzeżeniami i naciskami na obniżenie ceny.
– Poprawa wyników negocjacji cenowych.
– Wzrost umiejętności skutecznego zamykania sprzedaży.
– Zwiększenie wielkości i rentowności sprzedaży.
– Wzrost pewności siebie w sprzedaży.